Czy warto zainwestować w ekspozytory reklamowe?

W placówce zajmującej się handlem, oprócz samej sprzedaży, bardzo ważne jest zachęcenie klientów do zakupu konkretnych towarów. Asortyment, który ma zainteresować nabywców, wystawiany powinien być w atrakcyjny sposób. Tak by kupujący mogli się zapoznać z towarem, ale także mieli możliwość poznania, jak największej ilości informacji o nim.

Jak wyeksponować towar w sklepie?

Dla łatwiejszego reklamowania niektórych produktów w sklepie stosuje się ekspozytory czy displaye reklamowe. Są to różnego rodzaju stojaki zawierające ulotki i katalogi na temat oferowanych produktów. Mogą to być także dwu- i trójnożne stojaki z reklamami. Najczęściej jednak są to specjalne półki, szafki z reklamowanymi produktami. Mogą być wykonane z drewna, sklejki, metalu, pleksi, a nawet grubego kartony. Często bardzo kolorowe, opatrzone logiem producenta, nazwą produktu albo symbolami konkretnej kampanii reklamowej. By jeszcze bardziej przyciągnąć uwagę klientów, mogą być w specjalny sposób podświetlane. Ustawiane są zazwyczaj w różnych częściach sklepu, tak by zachęcać klientów do wyboru właśnie tych towarów. Ekspozytory reklamowe są niezbędne we współczesnym sklepie, aby lepiej zareklamować konkretne towary i akcje promocyjne.

Zostaw Odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

12 − 2 =