Wspomóż się audytem SXO, aby Twoja witryna uzyskała lepszą pozycję

Audyty SXO są korzystniejsze dla każdego właściciela strony internetowej. Dzieje się tak, ponieważ pomagają zidentyfikować obszary witryny, które wymagają poprawy i najlepszy sposób ich optymalizacji. Stanowią również podstawę dla Twojej witryny, dzięki czemu możesz mierzyć jej wydajność w czasie, a przy tym wsparcie audytem SXO zwalnia Cię z dalszej troski o UX’a, gdyż zajmą się tym fachowy.

Co to jest SXO?

Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek to proces wpływania na widoczność witryny lub strony internetowej w celu poprawy jej pozycji w wynikach wyszukiwania.

SXO to nie tylko optymalizacja witryny pod kątem wyszukiwarek, ale także sposób, w jaki możesz poprawić jej wydajność w wynikach wyszukiwania organicznego, jak również działania mające sprawić, że Twoja witryna będzie przyjemniejsza w odbiorze przez użytkownika, za sprawą przemyślanego UX’a. Najważniejszą częścią SXO jest zrozumienie, dlaczego ludzie szukają tego, czego szukają, a następnie dostarczenie im tego, czego szukają w jak najlepszej postaci.

Dlaczego potrzebujesz audytu SXO?

W stale zmieniającym się krajobrazie algorytmów wyszukiwarek ważne jest, aby pozostać na szczycie gry i zoptymalizować swoją witrynę pod kątem SEO i UX.

Wspierając się audytem SXO każda firma może odnieść sukces w Internecie. Pierwszym krokiem w tym procesie powinien być audyt Twojej strony internetowej. Obejmuje to sprawdzanie architektury i przepływu witryny, przeglądanie treści i analizowanie linków zwrotnych i działania z User Experience.

Audytem SXO możemy również zidentyfikować obszary, w których nie uzyskujemy dobrego ruchu lub nie uzyskujemy pożądanej pozycji w wyszukiwarkach, takich jak Google lub Bing. Pomoże Ci dowiedzieć się, co musisz zrobić, aby uzyskać lepszą pozycję w rankingu i zwiększyć ruch bez poświęcania zbyt wiele czasu na wypróbowywanie różnych taktyk, które mogą nie działać zgodnie z planem.

Jakie są najlepsze praktyki przeprowadzania audytu SXO?

Istnieje wiele opinii na temat najlepszych praktyk związanych z audytem SXO. Niektórzy uważają, że powinien to zrobić profesjonalista, podczas gdy inni uważają, że może to zrobić każdy.

Przy przeprowadzaniu audytu strony internetowej należy wziąć pod uwagę wiele czynników. Należą do nich zawartość witryny, jej struktura, dostępność, pozycja w wyszukiwarkach i inne.

Najlepsze praktyki przeprowadzania audytu SXO obejmują:

– Przeprowadzenie przeglądu strony z członkiem zespołu, który ma wiedzę z zakresu SEO i tworzenia stron internetowych,

– Korzystanie z narzędzi takich jak Google Analytics lub SEMRush w celu uzyskania wglądu w wydajność witryny,

– Przeprowadzenie badania słów kluczowych, 

– Przeprowadzenie audytu wszystkich stron w witrynie, 

– Przeprowadzenie testu phishingu, 

– Tworzenie listy celów dla serwisu.

Już dziś zacznij działanie z audytem SXO, aby poprawić ranking i ruch w witrynie

SXO jest skomplikowane; wymaga dużo czasu i wysiłku. Trudno znaleźć najlepszy sposób na pozycjonowanie witryny w wyszukiwarkach. Dlatego tak ważne jest, aby audyt SXO został wykonany na Twojej stronie przez profesjonalistę. Jeśli nie masz pewności, od czego zacząć, możesz skorzystać z tego eksperta, który pomoże Ci w tym procesie. Pomoże Ci określić, które obszary Twojej witryny można ulepszyć, a także jakie słowa kluczowe są w rankingu w pierwszej kolejności.

Zostaw Odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

7 + dwa =