Strona internetowa firmy jest podstawą obecności w Internecie i może być najbardziej efektywnym narzędziem generowania leadów. Profesjonalnie wyglądająca strona internetowa z jasnym wezwaniem do działania pomoże Ci ustalić wiarygodność i zbudować zaufanie potencjalnych klientów. Jest to również okazja do zaprezentowania swoich produktów i usług, a także członków zespołu, dzięki czemu odwiedzający mogą Cię lepiej poznać.
Jeśli nadal nie jesteś przekonany, że posiadanie strony internetowej jest korzystne dla Twojego biznesu, oto kilka powodów, dla których każda firma powinna mieć swoją stronę internetową:
Firma, która nie posiada własnej strony www może wydawać się mniej godna zaufania niż ta, która ją posiada. Potencjalni klienci będą mieli problem ze znalezieniem informacji o firmie i jej usługach, jeśli nie posiada ona strony internetowej. To może sprawić, że nie będą chcieli robić z Tobą interesów, nawet jeśli uważają, że to co oferujesz jest świetne!
Z odpowiednich strategii marketingowych, można prowadzić dużo ruchu na swojej stronie i przekształcić tych gości w klientów. Jest to szczególnie prawdziwe, jeśli ludzie dowiadują się o Twojej marce poprzez portale społecznościowe, takie jak Facebook czy Twitter lub poprzez wyszukiwarki takie jak Google. Odwiedzający będą wracać, jeśli regularnie będą widzieć nowe treści na Twojej stronie (wpisy na blogu, filmy, itp.). Mogą również subskrybować aktualizacje e-mailowe od Ciebie, aby nigdy nie przegapić żadnych nowych treści z Twojej firmy!