Ogród i dom

Na jakie kwestie zwrócić uwagę dokonując wyboru krzesła do gabinetu?

Na jakie kwestie zwrócić uwagę dokonując wyboru krzesła do gabinetu?
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Jeśli pracujesz w biurze, istnieje prawdopodobieństwo, że spędzasz dużo czasu siedząc. Nie tylko godziny spędzone w pozycji siedzącej są uciążliwe dla Twojego ciała, ale również to, na czym siedzisz. Jeśli jesteś jak większość ludzi, Twoje krzesło biurowe nie jest zbudowane dla wygody. Jest to krzesło, które działa wystarczająco dobrze, aby wykonać pracę, ale to wszystko.

Jeśli chcesz czuć się lepiej w pracy, upewnij się, że Twoje krzesło ma następujące cechy:

Wygodne oparcie

Krzesła do gabinetu mają jakąś wyściółkę lub poduszkę na oparciu, dzięki czemu może ona wspierać Twój kręgosłup i pomagać w zapobieganiu bólom pleców. Idealne krzesło powinno mieć regulowane podparcie lędźwiowe, abyś mógł znaleźć odpowiednią pozycję dla dolnej części pleców. Podparcie górnych partii pleców jest również ważne dla zapobiegania bólom szyi i zmęczeniu spowodowanemu całodziennym garbieniem się nad biurkiem.

Regulowane podłokietniki i wysokość siedziska.

Chcesz mieć możliwość regulacji zarówno podłokietników, jak i wysokości siedziska, tak aby idealnie pasowały do Twojego wzrostu i postawy podczas pracy. Podłokietniki powinny być regulowane na tyle daleko od siedziska, abyś nie czuł się na nich skrępowany podczas pisania lub używania myszy (i odwrotnie). 

Konstrukcja ramy

Konstrukcja ramy wpływa na trwałość, stabilność, komfort i ogólną cenę krzesła. Większość krzeseł biurowych ma metalowe ramy; jednak niektóre modele posiadają drewniane ramy wykonane z litego drewna lub laminowanych płyt drewnianych z panelami ze sklejki.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*