Celem targów branżowych jest przede wszystkim umożliwienie konkretnym firmom pozyskanie nowych klientów, a co za tym idzie – zwiększenie zysków. Można na nich przedstawić swoją ofertę, zaobserwować tworzące się trendy oraz dostrzec potrzeby współczesnego konsumenta. Ponadto stwarzają okazję do przyjrzenia się konkurencji. Jak jednak odpowiednio wypromować posiadane przedsiębiorstwo?
Niezwykle interesujący pomysł stanowią pufy z nadrukiem. To dosyć oryginalna koncepcja, więc z pewnością przyciągnie potencjalnego klienta. Jeżeli na przykład prowadzi się księgarnię, można zdecydować się na takie z grafiką przedstawiającą otwarte książki. Tego typu reklama nie tylko niesamowicie efektownie wygląda, ale jest również funkcjonalna. Można bowiem na niej usiąść. Takie dekoracje przyciągają zwłaszcza dzieci – idealnie sprawdzą się więc na targach zabawek. Trudno jednak zaprzeczyć, że dorośli również je uwielbiają.
Kolejną ciekawą koncepcję stanowią gadżety reklamowe. Najpopularniejsze są długopisy, gdyż nie kosztują zbyt wiele, a używa ich praktycznie każdy. Ponadto wystarczają na dłuższy czas, w przeciwieństwie do słodyczy. Alternatywa to na przykład ołówki, kubki oraz czapki.