Można podejmować wiele różnych działań, które pozytywnie wpływają na odbiór, jednym z takich sposobów jest identyfikacja wizualna. To sposób kreowania wizerunku firmy lub marki, połączony z wywoływaniem pozytywnych emocji u potencjalnych klientów. Tym co napędza sprzedaż są emocje, takie jak jak radość, miłość, pożądanie i chęć posiadania. W sieci liczy się rozpoznawalna nazwa, ale nie tylko.
Poza nazwą firmy warto postawić również na dobrą identyfikację wizualną. Ze względu na to, że obecnie firma musi istnieć w sieci, aby była rozpoznawalna, należy postawić na rozpoznawalne logo. Powinno ono pasować do misji firmy oraz do planowanej strategii marketingowej. Następnie należy wyselekcjonować kolorystykę, a jeżeli firma nie ma nazwy, to warto chwilę poświęcić i stworzyć kreatywną i pasującą. Dodatkowo marka/firma powinna wzbudzać pozytywne uczucia u odbiorców – dzięki temu będzie gwarantowała nie tylko skuteczność w dotarciu do docelowej grupy odbiorców, ale i będzie polecana i kojarzona. Eksperci od identyfikacji wizualnej posiadają wiedze i doświadczenie w zakresie budowania wizerunku firmy, czego dowodem jest następująca usługa pod adresem https://raczynska.com/branding-firmy/identyfikacja-wizualna/. Dzięki nim można szybko i skutecznie wybić się w sieci.