Pieniądze i biznes

Jak informatory dotykowe mogą wpłynąć na zwiększenie sprzedaży?

Jak informatory dotykowe mogą wpłynąć na zwiększenie sprzedaży?
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

W sklepach wielkopowierzchniowych, centrach handlowych, kinach, salonach motoryzacyjnych oraz różnych innych punktach sprzedaży coraz częściej pojawiają się nowoczesne urządzenia z dotykowym ekranem. Zazwyczaj są to rozbudowane terminale i kioski multimedialne. Ich głównym zadaniem jest przede wszystkim szybkie przekazywanie informacji dotyczących oferty produktowej lub usługowej. Dzięki temu klienci mają w znacznym stopniu ułatwione zadanie i nie tracą niepotrzebnie czasu na wyszukiwanie towaru czy odczytywanie danych z etykiety. 

Innowacyjna technologia w służbie człowiekowi 

W miejscach nastawionych na dużą sprzedaż montuje się obecnie infokioski, czyli konstrukcje składające się z komputera, wytrzymałej obudowy i ekranu dotykowego. Większość z nich posiada również dodatkowe funkcje, takie jak choćby czytnik kodów kreskowych, skaner linii papilarnych, czujnik zbliżeniowy, kamera czy drukarka termiczna. Urządzenia te są stosunkowo łatwe w obsłudze (polega ona na intuicyjnym przesuwaniu palcem po wyświetlaczu i klikaniu w wybrane opcje), a jednocześnie przekazują interaktywne treści multimedialne, które są niezwykle atrakcje pod względem wizualnym (połączenie dźwięku, animacji i video). Dlatego też bardzo chętnie korzystają z nich klienci. Ich zastosowanie wpływa bezpośrednio na zwiększenie sprzedaży, ponieważ umożliwiają ekspresowe przejrzenie asortymentu danego punktu handlowego, co skutkuje szybszym zakończeniem procesu sprzedażowego. 

Niektóre z nich pełnią nawet rolę kasy fiskalnej, dzięki czemu klient może dokonać zakupu wybranego towaru samodzielnie, czyli bez choćby minimalnego udziału pracownika sklepu. A to jeszcze bardziej motywuje go do wydania pieniędzy. Produkcją najwyższej klasy kiosków multimedialnych zajmuje się m.in. specjalistyczna firma działająca w okolicach Poznania: https://tdcpolska.pl/infokioski. Dodajmy, że oprócz zwiększonej sprzedaży omawiane konstrukcje przynoszą korzyść w postaci znacznego obniżenia kosztów działalności, gdyż nie trzeba zatrudniać zbyt wielu osób.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*